DROP SHIPMENTS ICON

אחסון לטווח ארוך / מחסנים מאובטחים להשכרה

כאשר עוסקים בייבוא וייצוא ובעסקים גלובליים, פועלים במציאות דינמית, תחרותית ובמקרים רבים עם הרבה אי ודאות ולוחות זמנים מורכבים. לכן עסקים רבים בישראל זקוקים לשירותים לוגיסטיים של אחסון לטווח ארוך או השכרת מחסן מאובטח עבור סחורות וציוד. חברת רוזנטל לוגיסטיקה מספקת שירותים מקצועיים ומותאמים אישית של שילוח והובלות בינלאומיות, לוגיסטיקה מקומית וגלובלית וכמו כן שירות אחסון והשכרת אתרי אחסנה מאובטחים.

אחסון חכם המותאם לצרכים שלכם מבחינת מיקום, גודל, תנאי האחסון וכמובן המחיר הוא מרכיב קריטי בשרשרת אספקה יעילה וכלכלית, ואנו ברוזנטל לוגיסטיקה יודעים לבנות עבורכם בדיוק את החבילה הנכונה והמשתלמת ביותר.

אנו מספקים שירותי אחסון לטווח ארוך ומחסנים מאובטחים להשכרה בישראל ובמיקומים אסטרטגיים ברחבי העולם, כאשר האחסון בחו"ל מבוצע דרך רשת שיתופי הפעולה שלנו עם ספקים לוגיסטיים מובילים, אמינים ועם ביצועים מוכחים.

אחסון לטווח ארוך

בין אם העסק שלכם גדל במהירות ואין לכם מקום לאחסן את כל הסחורה ובין אם נתקעתם עם ציוד שעוד לא נמכר ואתם צריכים לאחסנו, או כל סיבה אחרת, השכרת פיתרון מקצועי וייעודי של אחסון לטווח ארוך מאפשר להשיג את המטרה ביעילות ובעלויות משתלמות כלכלית. ברוזנטל לוגיסטיקה אנו יודעים ויכולים להציע פתרונות אחסון טווח ארוך שגדלים (או קטנים) לפי הצרכים שלכם, במהירות וללא השקעה כספית מסיבית מצידכם כעסק.

מחסנים מאובטחים להשכרה

אם יש לכם ציוד או סחורה רגישים המחייבים אבטחה צמודה ותמידית – למשל מסיבות של גניבה, קיומם של חומרים מסוכנים וכיוצא באלו – רוזנטל לוגיסטיקה מציעה שירות מותאם אישית ודיסקרטי של השכרת מחסנים מאובטחים באופן מלא, עבור מגוון סוגי סחורות ועם מענה אופטימאלי לצרכי האחסנה שלכם ותנאי האחסון.

רוזנטל לוגיסטיקה מציעה ללקוחותיה, בישראל ובחו"ל, פתרונות מתקדמים, מותאמים אישית ובתמחור תחרותי לאחסון ארוך טווח ולאחסנה מאובטחת של כל סוגי הסחורות. התקשרו היום לפרטים נוספים!

מחפשים פתרונות עבור הובלה ו/או שילוח בינלאומי?
נגישות
יצירת קשר
close slider

    צור קשר

      Contact Us