DROP SHIPMENTS ICON

ייבוא מוצרים מסין

כיום, אי אפשר לדמיין את הכלכלה הישראלית והעולמית בלי ייבוא מוצרים מסין. למעשה, סביר להניח שהסמארטפון או המחשב בו אתם קוראים כרגע שורות אלו, יוצר בסין ויובא לישראל. מגזר הייצור הסיני אחראי להיקף עצום מהסחר הבינלאומי וגם לישראל מייבאים בכל שנה יותר ויותר סחורות מסין, בעיקר דרך הים כמובן אך גם דרך האוויר. רוזנטל לוגיסטיקה מפעילה מערך לוגיסטי מקיף וייעודי לטובת ייבוא סחורות ומוצרים מסין, עם כל שיטות השילוח הרלוונטיות והתאמה אישית מושלמת לכל לקוח וכל פרויקט.

ניתן לכתוב אינסוף מילים ומאמרים על תהליך הייבוא מסין לישראל, על רגולציה, על עשיית עסקים עם השוק הסיני, על טיפים לתהליך ייבוא מוצלח ויעיל וכיוצא באלו. אנו יכולים לסייע לכם גם בגורמים אלו, אך כאן נתמקד בהיבט הלוגיסטי של ייבוא מוצרים מסין ושילוחם לישראל.

ייבוא מסין דרך הים

לרוב, הדבר הראשון שקורה כאשר אדם רואה במו עיניו נמל ימי סיני, הוא שאותו אדם נותר פעור פה וללא מילים… היקפי השילוח הימי מסין פשוט עצומים וקשים לתפיסה, אוניות ענק היוצאות מועמסות מנמלים עצומים המתפרסים על פני שטחים אינסופיים למראה. בדיוק בגלל היקפי ייצוא ענקיים אלו, ניתן כיום להציע שילוח ימי מסין לישראל במהירות יחסית גבוהה ובתדירות מצוינת. כמו כן, ניתן לשלוח מכולה מלאה (FCL) אך גם לייבא מוצרים בכמות שאינה ממלאת מכולה במודל של קונסולידציה ומשלוח מטען פחות ממכולה (LCL). רוזנטל לוגיסטיקה מציעה גם פתרונות שילוח ימיים למוצרים מיוחדים כמו נוזלים, חומרים מסוכנים וכן הלאה.

שילוח אווירי מסין לישראל

הסכם השמיים הפתוחים והתקרבות השוק הישראלי לשוק הסיני מבחינת יחסי מסחר הופכת את השילוח האווירי של מוצרים מיובאים מסין לאפשרות פופולארית ונפוצה יותר. זו אפשרות מהירה מהותית משילוח ימי אך גם יקרה יותר כמובן. מנמלי התעופה של סין יוצאות יחסית הרבה טיסות קרגו המגיעות לישראל וכמו כן מספר הטיסות האזרחיות הסדירות הולך ועולה. אם אתם צריכים לייבא מוצר מסין לישראל במהירות ו/או בכמות קטנה מאוד למוצר בעל תמחור מכירה גבוה יחסית, שילוח אווירי יכול לאפשר לכם לספק ללקוחותיכם אספקה במהירות שיא. 

ייבוא מסין עם רוזנטל לוגיסטיקה

בתור חברת לוגיסטיקה ושילוח הפועלת כבר מעל 80 שנה, זיהינו מוקדם מאוד את העלייה המטאורית של השוק הסיני ופתיחתו הרחבה לייצוא גלובלי. באמצעות שיתופי פעולה עם ספקים לוגיסטיים מובילים וגדולים הפועלים מסין ובכל רחבי העולם, אנו מציעים שירותי שילוח מסין לישראל ולמגוון יעדים בעולם, בדגש בלתי מתפשר על אמינות, תמחור אטרקטיבי, שקיפות, מהירות אספקה והתאמה אישית של פתרונות השילוח וההובלה.

חוסכים לכם כסף וזמן, אנחנו ברוזנטל טובים במה שאנחנו עושים וגם גאים בפתרונות שלנו עבור ייבוא מוצרים מסין.

ייבוא מסין עם רוזנטל לוגיסטיקה כולל שירות מלא מנקודת המוצא בסין ועד להגעה המוצלחת והיעילה ליעד שלכם בישראל. כולל הובלה ממפעלים בסין לנמלים, בירוקרטיית השילוח בסין, הובלה מהירה ובטוחה לישראל בדרך השילוח הנבחרת, שירותי עמילות מכס בישראל והובלה של הסחורה אליכם מהנמל הימי או נמל התעופה.

כפי שהוסבר לעיל, אנחנו מציעים את כל האפשרויות לשילוח בינלאומי יעיל מסין לישראל, דרך הים או האוויר, עם איחוד מטענים או משלוח מכולה מלאה, כולל כל שירותי השילוח והלוגיסטיקה או רק ניהול תהליך השילוח. מתן מענה מלא ואופטימאלי לכל צורך שלכם!

מחפשים פיתרון שילוח תחרותי ואמין לצורך ייבוא מוצרים מסין? ברוכים הבאים לרוזנטל לוגיסטיקה! נשמח לבנות עבורכם פתרונות לוגיסטיים מותאמים אישית וכדאיים כלכלית לייבוא מוצלח ומהיר מסין לישראל.

מחפשים פתרונות עבור הובלה ו/או שילוח בינלאומי?
נגישות
יצירת קשר
close slider

    צור קשר

      Contact Us