DROP SHIPMENTS ICON

שירותי ייבוא מהירים

כאשר אתם צריכים לייבא כמות קטנה יחסית של מוצרים במהירות וביעילות חסרות פשרות מחו"ל לישראל אתם זקוקים לשירותי ייבוא מהירים שאתם יכולים לסמוך עליהם ואשר ינהלו את התהליך במדויק. רוזנטל לוגיסטיקה מציעה בדיוק שירות כזה, שילוח מהיר ובעדיפות גבוהה, ייבוא מהיר אשר חוסך לכם זמן וכסף!

כאשר לקוח פונה אלינו עם צורך בשירותי ייבוא מהירים ושילוח אקספרס מיעד כלשהו בחו"ל לישראל, אנו מיד מעלים הילוך, בוחרים את הנתיבים הקצרים והמהירים ביותר ומשתמשים בקשרים המקצועיים שלנו עם שותפים לוגיסטיים ברחבי העולם ועם חברות שילוח אווירי. במקרים אלו בעלי עדיפות גבוהה ולוחות זמנים צפופים, תיבחר אפשרות שילוח דרך האוויר ואשר מאפשרת זמני מעבר קצרים ותעדוף מטענים מבחינת המטען הכולל.

רוזנטל לוגיסטיקה מתמחה בשירותים לוגיסטיים ושירותי שילוח בינלאומי מרחבי העולם לישראל, כאשר אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק ומתמשך עם ענקית השילוח הבינלאומית Cargo-Partner ולכן יכולים להציע פתרונות יעילים ומותאמים אישית של שירותי ייבוא מהירים – מסין, מאירופה, מארה"ב ומכמעט כל יעד אחר בעולם.

כמובן שכחלק בלתי נפרד משירות של ייבוא מהיר לישראל, רוזנטל לוגיסטיקה מציעה גם שירות מהיר ויעיל של עמילות מכס כדי לשחרר בהקדם האפשרי את הסחורה שלכם מהמכס ולהוביל אותה אליכם כך שתוכלו למכור אותה או להשתמש בה לצרכיכם העסקיים.

ייבוא מהיר דרך האוויר

אמנם שילוח ימי הוא הדרך הנפוצה והעיקרית בה סחורות עוברות בין שווקים בעולם. אך כאשר אתם זקוקים לייבא מוצר במהירות, ההובלה הימית הופכת פחות רלוונטית כי היא פשוט איטית משמעותית לעומת החלופה האווירית. גם בנתיב שייט ישיר, ספינת משא מסין או ארה"ב, תצטרך שבועות כדי להגיע לישראל. מאירופה ההובלה הימית מהירה יותר, אך עדיין אינה ניתנת להשוואה לעומת המהירות של משלוחי אקספרס מאירופה לישראל אשר יכולים להביא אליכם את המוצר תוך 1-2 ימי עסקים.

אי לכך, שירותי ייבוא מהירים נעשה דרך האוויר. אפשרות זו זמינה כיום יותר מאשר בעבר, הודות להסכם השמיים הפתוחים שישראל מיישמת בשנים האחרונות וכמו כן הודות לשיתופי פעולה נרחבים עם חברות תעופה והובלה רבות יותר המספקות שירותים לוגיסטיים לישראל.

עם שירות ייבוא מהיר לישראל אתם כלקוחות רוזנטל לוגיסטיקה מרוויחים זמני אספקה מהירים, חיסכון כספי ואספקה יעילה יותר ללקוחותיכם, זאת הודות ליותר טיסות ישירות, צוות ייעודי המטפל במטען הדחוף שלכם ולוחות זמנים ברורים לאיסוף, שילוח אווירי והובלה עד אליכם. צוותי השילוח הבינלאומי שלנו בנו יחד עם שותפינו בחו"ל נתיבים מהירים ויעילים מיעדים נפוצים ועיקריים ואל ישראל והתהליך כולו עובד חלק ועם תוצאות מוכחות ובעיקר מהירות בשטח.

לאיזה סוג מטענים מתאים שירות ייבוא מהיר?

זו בהחלט שאלה מצוינת וחשובה. שירותי ייבוא מהירים מתאימים באופן טבעי למטענים יחסית קטנים מבחינת נפח ו/או כמות. אם יש לכם מכולה להעביר מחו"ל לישראל, ניתן להעביר אותה רק דרך הים וזה כאמור, לוקח יותר זמן. אך אם יש לכם משטח, ארגז מטען או כמה חבילות של מוצרים, הפתרונות המהירים שלנו כבר הופכים רלוונטיים ויעילים במיוחד.

היבט נוסף שחשוב לציין לגבי שירותי ייבוא מהירים הוא שחרור ממכס, ככל שהמוצרים אותם אתם מייבאים בשירות האקספרס מוכרים וקלים יותר לשחרור ממכס, כך ניתן לשחררם ולהביאם אליכם במהירות גבוהה יותר. אם מדובר על מוצרים מורכבים יותר, אנו מתכוננים מראש ועושים מאמצים ניכרים לשחרור הסחורה מהמכס במהירות משופרת.

כשאתם רוצים שירותי ייבוא מהירים שבאמת יספקו את הסחורה וגם יציעו מחירים תחרותיים – רוזנטל לוגיסטיקה!

מחפשים פתרונות עבור הובלה ו/או שילוח בינלאומי?
נגישות
יצירת קשר
close slider

    צור קשר

      Contact Us