DROP SHIPMENTS ICON

ביטוח סחורות ומטענים

רוזנטל לוגיסטיקה שואפת להציע ללקוחותיה מכל מגזרי הפעילות במשק הישראלי סל שירותים לוגיסטיים מלא, מותאם אישית ואשר עונה באופן מלא על הצרכים שלהם – כי לוגיסטיקה חכמה ויעילה הינה קריטית להצלחה עסקית ברת קיימא בעולם הדינמי והמהיר שלנו. לכן לצד שפע של אפשרויות שילוח בינלאומי, אנו מציעים גם שירות מותאם אישית של ביטוח סחורות ומטענים.

ביטוח מטען להובלות ימיות, אוויריות ויבשתיות, לכל סוגי המטענים והסחורות ובכל מקום בעולם.

כאשר עושים עסקים בשוק הגלובלי, ישנם סיכונים פוטנציאליים רבים, מעיכובים בהגעת הספינה ליעד או בפריקת הסחורה בנמל היעד או נזק למטען במהלך תהליך השילוח ומגוון בעיות פוטנציאליות אחרות. לכן חשוב מאוד להצטייד בביטוח סחורות ומטענים מתאים ומדויק למהות המשלוח ולצרכים שלכם.

רוזנטל לוגיסטיקה עובדת בשיתופי פעולה הדוקים וארוכי טווח עם חברות ביטוח וחתמים המתמחים בביטוח של סחורות ומטענים – בישראל ובחו"ל – כדי לספק ללקוחות תעריפים גמישים ותחרותיים לצד פוליסות ביטוח המתאימות בדיוק לצרכים של כל משלוח. הצוות המקצועי והמיומן שלנו זמין עבורכם לתפירת חבית הכיסויים הרלוונטית ביותר ובמחירים הטובים ביותר – כך שאתם מקבלים שקט נפשי מכל הבחינות.

לצד סוגי פוליסות של ביטוח מטען, כפי שנפרט מיד, ביטוח כזה צריך לכלול מרכיב של ביטוח מקומי במדינת המוצא, ביטוח במדינת היעד וגם כיסוי ביטוחי בעת ההעברה עצמה ובעת אחסנה או המתנה להמשך משלוח. נציין כי מכיוון שמרבית הסיכונים למשלוחים רלוונטיים להימצאות המטען בחו"ל, פוליסות ביטוח מטענים כפופות לחוק הבינלאומי ולאו דווקא לחוקי הביטוח בישראל.

פוליסה פתוחה או כיסוי חד פעמי?

מבחינת סוגי הפוליסות, ניתן לבצע חלוקה של ביטוח סחורות ומטענים לפוליסה חד פעמית למשלוח יחיד או לפוליסה פתוחה המיועדת לריבוי משלוחים.

  • ביטוח מטען למשלוח חד פעמי: מיועדת לכיסוי עבור משלוח יחיד, תקפה עד שהמשלוח מגיע ליעדו. פוליסה כזו מצריכה רישום מדויק של תכולת המשלוח, שווי כספי, מוצא ויעד, הגורם המוביל והתאריכים הרלוונטיים.
  • ביטוח מטען בפוליסה פתוחה: כיסוי ביטוחי שמתאים לגופים הזקוקים לשירותי שילוח בינלאומי בקביעות ולא באופן חד פעמי. הפוליסה היא לתקופת זמן ולא למשלוח ספציפי. קרי, פוליסת ביטוח סחורות ומטענים פתוחה מעניקה כיסוי פיננסי של עד סכום מסוים (סכום כולל למשלוח או סכום לפי יחידת משקל) לכל משלוחי הלקוח – יבוא ויצוא – כל עוד הפוליסה בתוקף. אין צורך לדווח על כל משלוח פרטנית ולעיתים ניתן גם לרכוש פוליסה כזו ללא הגבלת זמן כל עוד צד כלשהו לא מבטלה.

כיסויים אפשריים בביטוח מטען

  • ביטוח מטענים מקיף – כל הסיכונים: ביטוח זה נקרא גם ביטוח Clause A. כיסוי לכל נזק למטען כפי שמפרוט בפוליסה.
  • ביטוח לסיכונים מסוימים: נקרא גם ביטוח מטען Clause B. הכיסוי הוא רק לנזק למטען או לסחורה מסיכונים המפורטים מראש בפוליסה – למשל שריפות, טביעה, נפילת מכולה מסיפון, תאונות ימיות/אוויריות/יבשתיות וכן הלאה.
  • ביטוח קטסטרופות: נקרא גם ביטוח Clause C. הכיסוי במקרים אלו הוא לקטסטרופות כגון טביעה של האונייה, התרסקות של המטוס, אובדן מלא כתוצאה משריפה ושאר נזקים מאירועים גדולים ומהותיים.

רוצים ביטוח סחורות ומטענים שבאמת יספק לכם ראש שקט וביטחון, גם בעת המשלוח וגם במקרה של הפעלת הביטוח? פנו היום לרוזנטל לוגיסטיקה לפרטים נוספים והצעת מחיר מותאמת אישית.

מחפשים פתרונות עבור הובלה ו/או שילוח בינלאומי?
נגישות
יצירת קשר
close slider

    צור קשר

      Contact Us