DROP SHIPMENTS ICON

מעקב אחר משלוחים

תהליך של שליחת מטענים וסחורות מחו"ל לישראל או מישראל ליעדים ברחבי העולם הינו מורכב וכולל אלמנטים רבים לאורך דרך ארוכה שהמטען שלכם עובר מנקודת המוצא שלו ועד לנקודת היעד. לכן תהליך שילוח זה מחייב דיוק ויכולת ניטור מתקדמת כדי לעמוד בדרישות המחמירות של לקוחות ולהתאים לדינמיות של שוק השילוח הבינלאומי העצום. רוזנטל לוגיסטיקה מספקת ללקוחותיה פלטפורמה ידידותית ומשוכללת למעקב אחר משלוחים, בזמן אמת ולאורך כל שלבי השילוח.

מערכות מידע מתקדמות

רוזנטל לוגיסטיקה עושה שימוש במערכות מידע מתקדמות וייעודיות לתחום השילוח והסחר הבינלאומי, מערכות המאפשרות שליטה ובקרה יעילים ומעמיקים לגבי ביצוע משלוחים מכל הסוגים וכמובן לבצע מעקב אחר משלוחים בצורה מדויקת ועדכנית בכל רגע נתון.

שוק השילוח הבינלאומי התפתח מאוד בשנים האחרונות וכל השחקנים בשוק רחב ומורכב זה צריכים להיות מסוגלים לתקשר עם מערכות רבות ולהיות מסוגלים לעקוב אחר מטענים, אוניות משא, מטוסים, משאיות, סטטוס משלוח ועוד מכלול של נתונים. מערכות המידע והטכנולוגיה המשמשת אותנו ואת שותפינו בכל משלוח בינלאומי מייצרות מציאות אשר בה בכל רגע נתון הלקוח יכול לראות איפה המשלוח שלו, מה השלבים שנותרים למשלוח, הערכת לו"ז למשלוח וכיוצא באלו.

שקיפות ואמינות המושגות הן לצד ספק שירותי הלוגיסטיקה והשילוח והן לצד הלקוח ששולח סחורה לחו"ל או מחו"ל לארץ מגבירות את היעילות של השילוח הבינלאומי, משפרות מהותית את יכולת התכנון של עסקים ומאפשרות באופן כללי שיפור ביצועים כולל.

כיצד מעקב אחר משלוחים מתבצע?

באופן כללי, מעקב אחר משלוחים בשוק השילוח הבינלאומי מתבצע על בסיס אותן מערכות מידע וכלים טכנולוגיים שהזכרנו לעיל. כל משלוח – בין אם מדובר על מכולה שלמה או על חבילה בהובלה אווירית או יבשתית – מקבל פרטים מזהים המשויכים אליו בלעדית. "תעודת הזהות" של המשלוח שלכם – לרוב בצורת מספרים ייעודיים ומיוחדים – ייחודית עבורו ומוזנת למערכות ממוחשבות. בכל נקודה לאורך תהליך המשלוח, תעודת הזהות של המשלוח נסרקת באמצעות מכשיר מתאים וסטטוס המשלוח והמטען מתעדכנים מיידית במערכות הרלוונטיות.

הן הצד השולח והן מקבל המשלוח בנקודת היעד הסופית יכולים להתחבר מכל מקום ובכל זמן למערכות המידע הקדמיות ולבדוק בזמן אמת מה מצב המשלוח, היכן הוא נמצא ואלו שלבים עוד נותר לעבור.

בצורה כזו אנו מנטרים בזמן אמת פעילויות כמו איסוף המטען, העברה לנמל ימי או אווירי, מעבר מכס, העברה בינלאומית ומיקום, לו"ז משוער, הגעה למדינת היעד, שחרור ממכס, הובלה ליעד, מסירה למקבל המשלוח ועוד נתונים מגוונים בהתאם לסוג ומהות המשלוח.

יתרונות של מעקב אחר משלוחים עם רוזנטל לוגיסטיקה

  • מעקב בזמן אמת אחר השלב המדויק בו נמצא המשלוח שלכם.
  • אפשרות לתת למקבל המשלוח – הלקוח שלכם – פרטים למעקב עצמאי אחר המשלוח המיועד אליו.
  • ניהול נכון וחכם יותר של מלאים, ייצור ושאר תהליכי שרשרת אספקה וייצור.
  • מעקב בזמן אמת המאפשר להיערך נכון לעיכובים או לתקלות העשויות להתרחש בעת המשלוח.
  • שקיפות לאורך כל שלבי המשלוח שלכם.
  • מעקב משלוחים דרך מערכת משוכללת ורחבת היקף לכל העולם – מערכת מעקב אחת לכל משלוח ולכל יעד באמצעות שיתופי פעולה מקצועיים וטכנולוגיים של רוזנטל לוגיסטיקה.
ביצעתם משלוח דרך רוזנטל לוגיסטיקה?
נגישות
יצירת קשר
close slider

    צור קשר

      Contact Us