DROP SHIPMENTS ICON

משלוח אקספרס בינלאומי

במציאות העסקית והכלכלית כיום, היכולת להעביר סחורות ומוצרים במהירות ללקוחות ושווקי היעד בכל רחבי העולם הינה קריטית להצלחה מסחרית ולמתן מענה אופטימאלי לדרישות השוק התחרותי. עבור הגשמה מלאה ומקיפה של יכולת שילוח בינלאומי מהיר כזו אתם זקוקים לחברת לוגיסטיקה מנוסה ויצירתית אשר יודעת להתאים לכל משלוח וכל לקוח את פתרונות השילוח והלוגיסטיקה הטובים, המהירים והבטוחים ביותר – במחירים אטרקטיביים וכדאיים. את כל זאת ועוד מציעה לכם רוזנטל לוגיסטיקה.

חברת רוזנטל לוגיסטיקה פעילה בתחום השילוח הבינלאומי והשירותים הלוגיסטיים לכל תחומי  התעשייה והמסחר בישראל כבר מעל 80 שנה, כאשר בנוסף לניסיון וקשרים בתחום החברה מפעילה שיתופי פעולה עם ספקים לוגיסטיים מובילים בכל העולם. כך היכולת של רוזנטל להציע ללקוחותיה שירות משלוח אקספרס בינלאומי – כמעט לכל סוג סחורה – היא מהמובילות והיעילות בשוק הישראלי.

משלוחי אקספרס בינלאומיים בהתאמה אישית מושלמת

בין אם אתם צריכים להעביר חבילת מוצרים בדחיפות ללקוח בחו"ל או שיש לכם משלוח של תוצרת טרייה שצריכה להגיע למדפי המרכולים באירופה כבר מחר בבוקר, יש אפשרויות משלוח אקספרס שיכולים להתאים בדיוק לצרכים שלכם. כאשר כל שניה חשובה ועל המשלוח להגיע במהירות שיא ליעדו, הצוות של רוזנטל לוגיסטיקה זמין עבורכם ויאתר את הזדמנויות השילוח הטובות, היעילות, הבטוחות והמשתלמות ביותר.

שיתופי הפעולה הגלובליים של רוזנטל לוגיסטיקה, לצד תשתית לוגיסטית מעולה וניסיון מוכח הם שמאפשרים לספק ללקוחות פתרונות גמישים למשלוחים בינלאומיים דחופים במיוחד. כמובן משלוח אקספרס בינלאומי, החברה דואגת לשחרור מהיר ממכס ולהובלה יעילה עד הנמען במדינת היעד.

רוזנטל לוגיסטיקה מציעה פתרונות שילוח אקספרס בינלאומי לאירופה וליעדים נוספים, בעיקר דרך האוויר כמובן, תוך מענה מלא לדרישות הלקוחות ולמאפיינים הפרטניים של כל משלוח – מהובלה בקירור ועד תנאי הובלה מיוחדים אחרים.

מחירי שילוח אקספרס משתלמים

באופן מובן, פתרונות של משלוח אקספרס בינלאומי יהיו יקרים יותר מפתרונות שילוח איטיים ופחות דחופים – למשל הובלה ימית או הובלה אווירית שאינה למקרים דחופים או רגישים מבחינת חיי המדף של הסחורה. כדי להעלות את החבילה או המטען שלכם על הטיסה הקרובה ביותר למדינת היעד הנדרשת, המחיר שיתר הספקים בדרך דורשים עולה ולכן מדובר מן הסתם על שיטת שילוח מעט יקרה יותר.

מחפשים פתרונות עבור הובלה ו/או שילוח בינלאומי?
נגישות
יצירת קשר
close slider

    צור קשר

      Contact Us